סלוצקי ודומינגז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סלוצקי ודומינגז
הראל סלוצקי ועופר דומינגז
הראל סלוצקי ועופר דומינגז
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-2009
עיסוק מנחי טלוויזיה
שדרני רדיו

הראל סְלוּצקי (נולד ב-31 באוגוסט 1966) ועופר דוֹמינגֶז (נולד ב-5 באוגוסט 1970) הם צמד בדרנים, מנחי טלוויזיה ושדרני רדיו ישראלים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצמד הכירו בשנת 2000, כאשר דומינגז היה מנהל התוכניות ברדיו קול רגע וסלוצקי בוגר בית הספר לקולנוע במאי ומרצה ושניהם שידרו באותה תחנה.

הם פרצו בשנת 2009, כאשר החלו להנחות תוכנית בוקר ברדיו תל אביב בשם "תוכנית הבוקר של ישראל". בנוסף, הם הגישו פינה בתוכניתה של צופית גרנט, "קצפת". הפיקו וביימו את הסרט הדוקומנטרי "באמת ומקרוב" על עודד קטש עבור ערוץ 10.

בשנת 2011, החלו להנחות בערוץ הטיולים תוכנית בשם "מסעות סלוצקי ודומינגז בארץ הקודש", בה טיילו ברחבי הארץ. בשנת 2012, הופיעו בתוכנית הדוקו-ריאליטי של הוט, "גולסטאר". באותה שנה זכו בפרס "תוכנית האקטואליה הסטירית" בכנס העיתונות באילת.

בשנת 2013, השתתפו בתוכנית המתיחות "אמבוש".

בשנת 2014, השתתפו בתוכנית הדוקו-ריאליטי של הוט, "היחידה". באותה שנה, הפסיקו להנחות את תוכנית הבוקר ברדיו תל אביב. בעקבות הפרת חוזה של הרדיו תבעו את התחנה וזכו בבית המשפט לדיני עבודה. הם הוחלפו על ידי אסי עזר ודפנה לוסטיג[1], ובנוסף, החלו להנחות תוכנית מוזיקה בערוץ 2 בשם "אנשי המוזיקה" שזכתה לאחוזי רייטינג גבוהים, בה בכל פרק ראיינו מספר מוזיקאים ישראלים[2].

משנת 2015 עד אוקטובר 2017 הנחו את התוכנית "בוקר ספורט" בערוץ הספורט. באולימפיאדת ריו, הנחו השניים את הפאנלים האולימפיים במסגרת מבצע שידורים רחב והנחו את משבצת הערב בערוץ "מגרש פתוח".

מיוני 2016 חזרו לשדר את תוכנית הרדיו שלהם באכסניה חדשה - רשת ב'[3] ומדצמבר 2017 משדרים סלוצקי ודומינגז ב-רדיו צפון וברדיו קול הים האדום באילת.

תוכנית הרדיו[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכנית הרדיו שלהם, בגלגוליה השונים, בנויה כתוכנית בידורית עם פינות היתוליות ומוזיקה עדכנית. בין הפינות הקבועות נמצאות: חידונים בהשתתפות המאזינים, פינת שיר נוסטלגי: "שיר ההה", ראיונות מבוימים עם אישים בכותרות בעזרת חיקויים של סלוצקי (מהפופולריים: בנימין נתניהו, משה מזרחי), חמשיר שבועי בביצוע חיקוי של יהונתן גפן.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הראל סלוצקי נשוי לנעמה מישר ואב לחמישה. הוא מתגורר בהרחבה של קיבוץ דגניה ב'. עופר דומינגז נשוי ללילך ואב לשלושה. הוא מתגורר בהוד השרון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]